Min bästa kompis kommer från London och hälsar på i Norrköping!

Usch, idag är en grå och trist dag i Norrköping. Mulet och regn i luften... då får man ta och minnas varma soliga dagar, och se till att ha nåt att se fram emot. 
 
Jag slänger upp den här bilden som vi tog häromdagen när jag, min sambo Ellen och min kompis Jessica gick på promenad runt Motala Ström, en slinga som är jättefin att gå de flesta dagar på året, men den är verkligen något extra när det är soligt. Här är en bild på mig och min klasskompis och vapendragare Jessica vid Femöresbron, som visar hur underbart det kan vara en sån dag!
 
 
Sen så har jag turen att min bästa vän Anna kommer från London och hälsar på mig ikväll! Det finns inget väder i världen som kan dämpa det lyckoruset! Anna och jag bodde tillsammans i London 2013 till 2014, och när jag flyttade tillbaka till Sverige för att börja på universitetet här i Norrköping så bodde Anna kvar. Hon har hälsat på mig i Norrköping tidigare, men inte sen jag flyttade in i tjackishaket för knappt ett år sedan. Senast hon var här bodde jag i en pluttinuttig studentlägenhet på 27 kvadratmeter på studentboendet Markattan, och det var dessutom mitt i vintern.
 
 
Anna är min soulie och twin, vi har gjort så många sjuka grejer ihop, hon är en del av mig och jag saknar att ha henne i min vardag varje dag. Så det ska bli sjukt härligt att få hit min BFF och visa henne Norrköping från en lite somrigare sida, även om vädret inte riktigt vill vara med och leka...
 
Jag taggar hennes ankomst med att lyssna på en av min och Annas themesongs, Hold On We're Going Home av Drake <3 <3 <3 
 

Kommentera här: