De globala målen för hållbar utveckling

Nu är jag redo att sprida de fantastiska Globala Hållbarhetsmålen och min erfarenhet av utveckling i Nepal, som Ambassadör för Sida genom deras Sida Alumni-program! Till unga som gamla: vill du ha mig till din skola/förening/företag/konferens/studiecirkel/utbildning eller annan kul grupp någon gång under 2018 så hör av dig och boka en föreläsning vettja!

Jag pratar gärna om Agenda 2030 och de globala målen, specifikt om klimat- och miljö, jämställdhet, bistånd, fattigdom, utveckling och mänskliga rättigheter. Jag anpassar föreläsningen efter din grupps önskemål. Dela gärna vidare om du vet någon som skulle vara intresserad 

Sida står för kostnaden och jag står för peppen!

Vi ses   🌈  🌱🏾

http://sidaalumni.se/

 

#sidaalumni2018 #sida #Agenda2030 #hållbarutveckling #klimatanpassning #jämställdhet #globalamålen #bistånd #utveckling #nepal #bokamig

 

Kommentera här: